Marc Schäfer, St George Security Store samt Britt-Marie Stafhammar och Jonas Nilsson, Svedea.

2024-05-21

Svedea och säkerhetsbutiken St George i samarbete

Ett säkrare företagande och en tryggare vardag. Det är vad Svedea nu kan erbjuda sina företagskunder genom samarbetet med säkerhetsbutiken St George Security Store.

Syftet med samarbetet är att göra det enklare för Svedeas kunder att få professionell rådgivning i säkerhetsfrågor samt få tillgång till godkända och rekommenderade säkerhetsprodukter av hög kvalitet.

– Vi har alltid delat med oss av skadeförebyggande tips och råd till våra kunder. Genom samarbetet med St George kan vi bredda och fördjupa det arbetet, samtidigt som vi kan erbjuda runt 3 500 säkerhetsprodukter som uppfyller våra krav. Vi är väldigt glada över samarbetet och är övertygade om att det kommer att göra livet som företagare tryggare, säger Jonas Nilsson, chef direktaffär företag på Svedea.

– På St George är vi stolta över att inleda ett samarbete med Svedea. Det är inspirerande att samarbeta med en partner som arbetar aktivt och långsiktigt med skadeförebyggande åtgärder och som alltid har kundens bästa för ögonen. Vi har säkerhetsprodukter som lämpar sig för alla typer av verksamheter och kan erbjuda bra skydd för allt från butiker och kontor till bygg och serviceinrättningar, säger Marc Schäfer, vd för St George Security Store.

Svedeas säkerhetsbutik

Jonas Nilsson